Skip to content
Tiantan
Articles

Egy szó a “ kifejezéshez könnyen érthető ”

On február 17, 2021 by admin

Mi az a egy szó helyettesít valamit, ami “könnyen érthető”? Gondolhatok a tiszta re, de gondolom vannak más jobb szavak is.

1. szerkesztés A válasz más lesz-e a könnyen érthető ? (Szemben a könnyen érthető vel)

2. szerkesztés Itt van egy példa a kívánt felhasználás fajtájának szűkebb megadására:

A kézikönyvnek pontosnak és könnyen érthetőnek kell lennie.

Megjegyzések

  • A 2. szerkesztés után a " szavak tömörek " és " tömör " jut eszembe. A " analógjai nem igazán érthetők ", de érdemes lehet megfontolásra.
  • @Reg Kívánom, hogy hasonló védelemben részesüljenek az elutasított szavazatokkal való visszaélések ellen. a fogalom, amelyet megpróbál megragadni, az egyértelműség , amely a " egyértelművé teszi " a legegyszerűbb és legkézenfekvőbb választás én.

Válasz

Ha a kézikönyvet könnyen le akarják állhatatos, akkor ennek a kijelentésnek kell lennie, igaz?

“ A kézikönyvnek pontosnak kell lennie, és könnyen érthető ” a legjobb megfogalmazás.

Megjegyzések

  • Lehet, hogy nem egy szó, de a teljes javaslatlista megvizsgálása után szerintem könnyen érthető a legegyszerűbb, legtisztább, legvilágosabb javaslat. +1.

Válasz

Próbálja ki az alábbiak egyikét:

egyszerű
érthető
egyenes előre | érthető
érthető
felfogható
megfogható

Hozzászólások

  • Én ' nem vagyok nagy rajongója a megfogható nak, de ott vannak érdemes jelöltek ebben a listában.

Válasz

Tetszik a világos (az 1. értelemben” világos; könnyen érthető “).

Válasz

Az egyszerű a legjobb (és legegyszerűbb ) helyettesítő.

Ez a fogalom könnyen érthető.

Ez a fogalom egyszerű.

Válasz

Az általam használt kifejezés magától értetődő.

Válasz

: könnyen érzékelhető, érthető vagy értelmezhető jelentés. Nyilvánvaló. Példádban:

A kézikönyvnek pontosnak és könnyen érthetőnek kell lennie.

A kézikönyvnek pontosnak és egyértelműnek .

Válasz

Mi lenne a koherens ?

b: világosság vagy érthetőség: érthető

Példák: összefüggő ember; összefüggő szakasz

Megjegyzések

  • @ kukoricakenyér … kérem, olvassa el szerkesztések. Eláraszt a szavak óceánja. Természetesen korábban nem közöltem a kontextust / példát.
  • Kiállok koherens mellett. ' Könnyen érthető ' az általam idézett MW definícióban van.

Válasz

hozzáférhető – könnyen érthető vagy értékelhető.

Válasz

A következővel járhat:

A kézikönyvnek pontosnak és felhasználóbarát nak kell lennie.

ma már megszokott kifejezés, és természetesen egyszerűen érthető és könnyen használható.

Written by admin

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Legutóbbi bejegyzések

  • Rezonáns dipólusú balun használatával
  • Mi a különbség “ nem ” és “ nem ? [duplicate]
  • A JFK-n tud-e mozogni a belföldi járatokon a terminálok repülőtere között?
  • “ Mélyen értékelik ” vagy “ nagyra értékelik ”
  • Mit jelent az ' elvont ötletek '? [zárt]

Archívum

  • 2021 február
  • 2021 január
  • 2020 december
  • 2020 november
  • Deutsch
  • Nederlands
  • Svenska
  • Norsk
  • Dansk
  • Español
  • Français
  • Português
  • Italiano
  • Română
  • Polski
  • Čeština
  • Magyar
  • Suomi
  • 日本語
  • 한국어

Copyright Tiantan 2021 | Theme by Theme in Progress | Proudly powered by WordPress

Back to top